اخبار اینترنتی
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 60
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 112 نفر
بارديد ديروز : 112 نفر
بازديد هفته : 112 نفر
بازديد ماه : 802 نفر
بازديد سال : 23,119 نفر
بازديد کلي : 54,554 نفر

افراد آنلاين : 2
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

امکاناتی که آموزش آنلاین به آموزش مجازی اضافه کرد به مدرسین این اجازه را می دهد تا ضمن برقراری ارتباط مستقیم صوتی و تصویری با دانشجویان هرگونه محتوا اعم از ویدئو، عکس، متن، صوت و غیره را به اشتراک بگذارند. به همین دلیل، در به اشتراک گذاشتن اشکالات خود، درخواست کمک و تمرین مهارتهای جدید در یک محیط انفرادی احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. یعنی، نه تنها راحت تر در کلاس زبان خودتان شرکت می کنید، بلکه زمان بیشتری برای مطالعه و لذت بردن از زندگی خودتان خواهید داشت! Electa Live نرم افزار کلاس آنلاین و سیستم مدیریت یادگیری را برای دوره های آنلاین فراهم می کند. آموزش آنلاین به دلیل بهبود آشکار در زیرساخت باعث ایجاد تعامل حداکثری میان دانشجویان و مدرسین می شود و همین امر باعث شد تا شاهد خلاقانهترین متدها و دوره های آموزشی در سرتاسر جهان باشیم . «مونا» که از دانشجویان یک دانشگاه دولتی است و زیستشناسی میخواند، با وجود اینکه معتقد است کلاسهای آنلاین هیچ وقت به پای کلاسهای حضوری نمیرسند، نگاه مثبتی به این کلاسها دارد و در اینباره توضیح میدهد: «بعضی از کلاسها کیفیت خوبی دارند. آیا امکان برگزاری کلاس ریاضی ششم به هفتم نمونه دولتی به صورت گروهی وجود دارد؟

توجه کنید که برای موفقیت در کار و شغل تدریس به صورت آنلاین یا حضوری باید دروس تدریسی خودتان را با علاقه انتخاب نمائید و در ضمن همواره در حال یادگیری باشید به گونه ای که بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید. در صورت تمایل می توانید با این اساتید کلاس داشته باشید. تدریس خصوصی چهارم ابتدایی می تواند به صورت آنلاین یا در منزل انجام گیرد. هزینه تدریس خصوصی در منزل به دو صورت تدریس خصوصی آنلاین و در منزل (حضوری) محاسبه میشود. استادبانک، در 8 شهر بزرگ ایران، اساتید برتری برای تدریس خصوصی ریاضی هفتم در منزل دارد و شما میتوانید در صورت تمایل برای کلاس خصوصی در منزل تان نیز اقدام کنید؛ همچنین می توانید از تمام شهرهای ایران، با اساتید برتر ما، تدریس خصوصی ریاضی هفتم آنلاین بصورت اختصاصی و کلاس دونفره نیز داشته باشید. در صورتی که از مدرس ناراضی باشم و نخواهم کلاس ریاضی سوم ابتدایی را با مدرس ادامه دهم آیا امکان تعویض مدرس وجود دارد؟ در جدول زیر تعدادی از قیمت های درخواستی معلم های خصوصی ریاضی ثبت نامی در سایت ایران مدرس را می توانید مشاهده کنید. دقت کنید که قیمت کلاسهای خصوصی ریاضی هر مدرس را باید در کنار رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ببینید.

برای مثال بابت هزینه تدریس خصوصی پایه اول ابتدایی یا قیمت تدریس خصوصی ریاضی چهارم ابتدایی، استاد آذر خامنه از اساتید پنج ستاره استادبانک با سوابق کاری زیر، هر جلسه کلاس ایشان، ۳۳۵ هزار تومان است. قیمت تدریس خصوصی ریاضی پایه ۳ ابتدایی در سال ۱۴۰۲ و 1403 به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای ۱ جلسه تدریس از ۱۰۰۰۰۰ تومان شروع شده و تا ۵۰۰۰۰۰ تومان و بیشتر می تواند متغیر باشد. قیمتهای کلاسهای ریاضی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. طبیعی است که دستمزد تدریس ریاضی برای دانش آموزان ابتدایی به تجربه و مهارت معلم بستگی دارد. استادبانک در همه مدت فعالیت خود سعی کرده است به دنبال استخدام معلم خصوصی باکیفیت باشد تا والدین و دانشآموزان بهترین انتخابها را پیش روی خود داشته باشند. بنا بر تجربه اساتید استادبانک در تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی، استفاده از شیوه های ترکیب بازی و خلاقیت تاثیر بسیاری بر یادگیری و آموزش ریاضی سوم ابتدایی دارد. در نتیجه، این روش برای محیط زیست نیز سازگارتر و مفیدتر است، به خصوص اگر از خودرو شخصی استفاده میکنید. در خصوص دستگاه موبایل نیز لازم است تنها دو نرمافزار مرورگر FireFox و نرمافزار Connect Adobe که از مرکز دانلود مخصوص موبایل برداشته شده است نصب شود.

زمات تدریس خصوصی: اگر در زمان های پیک امتحانات اقدام به گرفتن معلم خصوصی نمایید، منطقاً هزینۀ کلاس خصوصی شما بالاتر بوده و ممکن است حتی استاد خصوصی مدنظر شما وقت برای تدریس به شما نداشته باشد. لیست برترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی ششم به هفتم تیزهوشان در شهر چابهار - معلم خصوصی خود را انتخاب کنید. همانطور که در مقالات قبلی ثبت شده در همین سایت ایران مدرس هم ذکر شده است، یکی از بهترین راهکارها برای کسب اطلاع دقیق و به روز در زمینه قیمت و حق الزحمه تدریس خصوصی ریاضی این است که لیست مدرسین ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس را مشاهده نمائید. لازم به ذکر است، در سامانهی مکتب لایو تمامی جلسات با هر مدت زمانی قابلیت ضبط با بالاترین کیفیت و در تمام زمان برگزاری نشست وبینار را داشته و امکان دانلود نیز پس از جلسه به راحتی امکان پذیر است. بعضی از اساتید ثبت نامی برای تدریس ریاضی دانشگاهی در همین سایت ایران مدرس ممکن است در توضیحات آگهی تدریس خودشان ذکر کرده باشند که جلسه اول را رایگان و یا نصف قیمت کار می کنند.

در صفحه اصلی تخته سبز قیمت هر جلسه به روز شده است. حق با شما است. کافی است اینترنت پر سرعت، لپ تاپ و گوشی هوشمند دوستان صمیمی شما باشند. کلاس های آنلاین دروس دانشگاهی استادبانک چگونه است؟ اما استاد علیرضا توسلی با ۴۰۱۳ جلسه برگزار شده موفق در استادبانک و در بخش اساتید VIP، قیمت هر جلسه تدریس خصوصی ریاضی ایشان براساس مقاطع متوسطه و کنکور، ببین ۵۵۰ هزار تومان تا ۶۵۰ هزار تومان است. قیمت تدریس ریاضی ابتدایی با ریاضی متوسطه و کنکور و یا ریاضی دانشگاهی یکی نیست. قیمت تدریس خصوصی ریاضی و مقطع تحصیلی: قیمت آموزش خصوصی ریاضی در مقاطع تحصیلی بالاتر بیشتر است. قیمت تدریس خصوصی ریاضی: در این وب سایت (ایران مدرس) مطالب بسیار زیادی در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و نرخ تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس ارائه شده است. در این شیوه علاوه بر امکان ارائه محتوای دورهای، فرصت تعاملات زنده و دریافت بازخورد در جلساتی مانند آزمونها و آزمایشها برای دانشآموزان این سبک از آموزش فراهم است. مانند سایر سیستم عامل های کلاس مجازی در این لیست، LearnCube مبتنی بر مرورگر است که شما را قادر می سازد کلاس های مجازی را بدون نیاز به بارگیری نرم افزار شخص ثالث ؛بارگیری کنید یا به Flash تکیه کنید.

LearnCube نیز برای آموزش و تدریس بصورت آنلاین ساخته شده است. هرچند استفاده از برخی از این نرمافزارها نیازمند سطح بالاتری از دانش و شایستگیهای دیجیتال است. اما سایتهایی هم هستند که از ادوبی کانکت استفاده نمیکنند و خودشان یک سیستم سفارشی برای برگزاری کلاس آنلاین طراحی کردهاند و خدمات سایتشان را به شما میفروشند. استفاده از کلاس های تدریس خصوصی و در کنار داشتن معلم خصوصی به نسبت کتاب کمک آموزشی و فیلم های کمک آموزشی بازدهی بسیار بالاتری دارد. نرمافزارهایی وجود دارند که امکان تدریس آنلاین یا مدرسه آنلاین یا همان کلاسهای مجازی را فراهم میکنند برخی از این نرمافزارها رایگان و برخی دیگر مستلزم پرداخت هزینه هستند که میتوان با استفاده از آنها تدریس یک درس را طراحی کرد. مدرسه مجازی آی نو توانسته است با ارائهی ویدیوهای آموزشی، این خلاء را برای دانشآموزان، جبران کند. با توجه به قیمت های ارائه شده در بالا، همانطور که مشاهده می کنید، نرخ درخواستی اساتید برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس خصوصی در سال تحصیلی 1402-1403 بسیار متفاوت است و از 140 تا 900 هزار تومان برای هر ساعت می تواند متغیر باشد.

4- اگر بتوانید با یکی از دوستان یا همکلاسی هایتان کلاسهای خصوصی ریاضی را هماهنگ کنید، به نسبت کلاسهای خصوصی ریاضی یک نفره، قیمت کلاسهای کمتر بوده و در نهایت برای شما ارزان تر خواهد بود. زیرا همه والدین میخواهند بابت مهارتهای یک معلم هزینه کرده نه میزان شهرت، سلیقه شخصی او و سایر مسائل کم اهمیت در تدریس. چرا معلم خصوصی ؟ باید توجه داشت که باید در مرحله پایانی نصب نرمافزار Player Flash، گزینه عدم بهروزرسانی خودکار را انتخاب کرد چرا که ممکن است در هنگام فرایند استفاده از سامانه آموزش مجازی، این نرمافزار بهطور خودکار بهروزرسانی شده و با تغییر نسخه نرمافزار، مشکلاتی در اجرای برنامه ایجاد شود. برای استفاده از امکانات این محیطها برخی از سایت های معتبر داخل ایران آموزشهایی را تهیه کرده اند که با جستجو در اینترنت قابلدسترسی هستند. در این وب سایت (ایران مدرس) برای تمامی اساتید اطلاعات کامل از جمله دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی ثبت شده است. ریاضی هفتم دارای بخش های مهمی از جمله بحث جبر در فصل سوم و هندسه در فصل های چهارم و ششم است. مثلا تدریس خصوصی ریاضی به صورت آنلاین 20 تا 50 درصد از تدریس خصوصی حضوری ارزان تر تمام می شود.

بر اساس این گزارش، از امکانات این سامانه میتوان به ترافیک نیمبها، رابط کاربری و استفادهی آسان بدون نیاز به اپلیکیشن، امکان پخش زندهی جلسات برای عموم به صورت کاربر میهمان و تبادل کامنت، امکان چندین ویدیو همزمان به صورت full HD، مدیریت جامع کاربران، سرعت و امنیت بالا، پشتیبانی 24 ساعته و نیز امکان بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت از خدمات اشاره کرد. امکان برگزاری کلاس ها را در هر ساعت از شبانه روز دارید. ۳- وب کنفرانس web conference یا کلاس مجازی یا جلسات برخط Online ویژه مؤسسات کوچک و مدرسین: سایتهایی در ایران وجود دارند که ادوبی کانکت را بر روی سرور خود نصب کردهاند و شما میتوانید برای برگزاری کلاس، با هزینهی کمتر، از سرورهای آنها کمک بگیرید. ۲- تدریس مجازی با وب کنفرانس web conference یا کلاس مجازی ویژه مؤسسات متوسط و کوچک: میتوانید از نرمافزارهای آماده بر روی یک سرور اختصاصی استفاده کنید.هر چند نرمافزارهای مختلفی برای برگزاری کلاس مجازی وجود دارد، اما این روزها غول همه آنها که اکثر مؤسسات از آن استفاده میکنند، Adobe Connect است. ۱- کلاس مجازی یا وب کنفرانس web conference یا جلسات آنلاین ویژه سازمان های بزرگ: این راه، گرانترین و زمانبرترین روشی است که میتوانید انتخاب کنید.

به عنوان مثال، برای شرکت در کلاس های آنلاین نیازی نیست از منزل خودتان خارج شوید. تعاملات بین مدرس و دانشآموزان نیز از طریق ابزار چت امکانپذیر است. سوالی که شاید در ذهن خیلی ها مطرح بشود این است که اگر مثلاً می شود بصورت حضوری در دوره تافل شرکت کرد، چرا باید کلاس آنلاین را انتخاب کنیم؟ بهتره با یک استاد خوب کلاس خصوصی داشته باشید حتی اگه نرخش بیشتر هست. البته اول باید چک کنید آیا ناحیه ای که در آن زندگی می کنید تحت پوشش شبکه نسل چهارم هست یا نه. گاهی به علت ساخت و ساز های غیر اصولی و کور شدن آنتن های مخابراتی بخش هایی از شهر ممکن است کیفیت خوبی از شبکه نسل چهارم نداشته باشند. در جلسات تدریس و تدریس خصوصی با ظاهر خوبی حاضر شوید و تا جایی که می توانید کیفیت جلسات تدریس خودتان را بالا نگه دارید. پیشنهاد می کنیم مقاله 20 راهکار برای کسب موفقیت های بیشتر در کار و شغل تدریس خصوصی و کسب درآمد بالا را هم بخوانید. مطلب دیگری که باید در شروع و آغاز کار تدریس باید در نظر بگیرید این است که سعی کنید مطالبی که در جلسات تدریس خصوصی ارائه می دهید مطالبی باشد که مد نظر شاگرد شما است.

سطح مدرس، درس مورد درخواست، کیفیت ارائه مطالب، زمان کلاس، مکان کلاس و در برخی موارد خاص و دروس غیر متداول، زمان پیش مطالعه ای که مدرس نیاز دارد تا مطالب را به خوبی دسته بندی کند و همراه مثالهای مناسب ارائه دهد، همگی پارامترهای تاثیرگذار در قیمت آموزش هستند. مدرسین با سابقه و با تجربه و اساتیدی که ریاضی را خوب درس می دهند خیلی با قیمت کم و پایین کار نمی کنند. در این مطلب به هزینه تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان و عوامل موثر به ان می پردازیم. همانطور که در متن بالا نشان داده شده است، هزینه و قیمت کلاس های تدریس خصوصی به صورت ساعتی نرخ های متفاوتی دارد. در تدریس خصوصی ریاضی برای پایه های مختلف کیفیت دبیران و همچنین قیمت تدریس خصوصی ریاضی بسیار مهم است. راهکار بسیار خوبی که وجود دارد این است که با کلیک بر روی لینکی که در ابتدای همین متن ارائه شد لیست کامل اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی در همین سایت ایران مدرس را ببینید. دانشگاه معتبر محل تحصیل می تواند ملاک خوبی برای انتخاب استاد باشد.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 5154
[ سه شنبه 02 آبان 1402 ] [ 12:40 ] [ خبرنگار ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو